2013. szeptember 24., kedd

Frizbiverseny

Vasárnap rendezték meg Miskolcon az I. New Wave Team Kupát. Sokáig gondolkoztam, hogy benevezzem-e Lynnt frizbire, szinte utolsó napig halogattam, de aztán csak sikerült rávenni magam. Nem igazán gyakoroltunk, sokat esett a héten, párszor kimentem dobálni neki, de nem vittük túlzásba.
A verseny 5-kor kezdődött volna, de előbbre hozták, így majdnem elkéstünk... Mire besétáltunk a pályára már az első versenyző kezdett. Nem volt sok időnk gondolkodni, meg idegeskedni, de így volt a jó :D Nem is tudom hanyadikként léptünk pályára, de nagyon jól ment Lynnek, 8 dobásból 7-et elkapott, 13,5 pontot szerzett az első körben, így másodikok voltunk. Szünetben DD, majd következett a második kör, utolsó előttiként dobtam, ekkor is 8-ból 7 dobást elkapott, így 16,5 pontot szerzett. Összesítésben 30 pontunk lett.
Ezzel meg is nyertük a versenyt, amit álmomban se gondoltam volna :O pedig néhányan olyan nagyokat dobtak, át az egész pályán... Verseny után kölcsönkérték páran, dobáltak neki, simán utolér akármekkora dobást. Szóval nagyon meg lett dicsérve, én meg megkaptam, hogy vegyek normális frizbit és tanuljak meg dobni, mert a kutya nagyon ügyes :D Szóval lesz mit csinálni a következő fél évben, azt hiszem muszáj lesz versenyezni vele, ha már ilyen jól megy neki.:) Kapott szép érmet, itthon meg egy marhafül rágcsát jutalmul.:)
1 évesen, 1. versenyén 1. lett. Még most se hiszem el...

Képet nem sokat csináltam, rövid ehhez az obim, de azért felteszek néhányat. Lynciről is találtam párat :)


Atlas

Chucky

Misha

A győztes :)

Ati és Lynn, féltesók

Érem:)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése