2013. szeptember 26., csütörtök

Már megint mi vagyunk a rosszak...

Tegnap már sötétben jöttünk haza a szokásos sétáról, mikor meghallottam, hogy az a bolond nő ordít nekem. Vagyis először a lánya, hogy vigyem be a kutyákat, aztán az anyja is elkezdett káromkodni és vagy 5-ször elmondta, hogy ki lesznek nyírva a kutyáim, ha még egyszer meglátja őket.
A szántóföldek mellett sorban vannak a kertek, ott laknak ők is. Mi persze közelükbe se megyünk soha, kb 50 méterre tőlük sétálunk, és csak egy bizonyos szakaszon látnak minket, amíg elhaladunk előttük. Állítólag az a baja, hogy miattunk szétszedi a kutyája a kerítést, mert jönne ki ő is. Persze, mert soha nem viszik sétálni szerencsétlen kutyát...
Nem igazán értem, hogy mit gondol, hogy 8 év után egyszercsak abbahagyjuk a sétálást? És soha többé nem megyünk ki? Érdekes, hogy rajtam kívül sokan mások is járnak ki a határba kutyával, de csak nekem mer beszólogatni. Remélem most is csak a szája jár és abbahagyja ezt a hülyeséget, mint tavaly...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése