2013. november 5., kedd

Újra 4 kutyás élet

Foszkó megint enyém volt egy hétig. Olyan ez a kutya nekem, mintha én is a gazdája lennék, ha nincs velünk sétán hiányzik, de néha meg nagyon tud idegesíteni, mert nem éppen jólnevelt...
Azt szeretem benne, hogy annyira tud örülni nekem, percekig csak bújik és lökdös és simogattatja magát. Első nap mikor átmentem hozzá nem értette, hogy mi van, szaladt hozzám, majd a teraszra, kukucskált befelé, majd vissza hozzám, mintha azt kérdezné hova lett a gazdi???
Ilyenkor át szoktam hozni délutánonként hozzánk, hogy ne legyen egész nap egyedül, aztán este hazaviszem, megetetem és mindenki megy a dolgára.
Szombaton ő is jött velünk a IV/2. BKT-re. Először nem akartam elengedni, hadd húzzon egy kicsit az emelkedőn, és fáradjon. Aztán mikor elhagytuk az utat mehetett ő is szaladgálni. De nem nagyon akart, pár kirohanás után mindig visszatért hozzám :D el is neveztük Árnyéknak. Nagyon élvezte, hogy mindenki simogatja, hogy velünk lehet, ha meg nem látott, vagy otthagytam valakinél, akkor addig nyüszögött, amíg vissza nem mentem. Nem gondoltam, hogy ilyen jól fogja bírni, van rajta bőven túlsúly, de nem volt vele gond.


Vasárnap jöttek a problémák, Lynn elkezdett tüzelni o.O Elkezdtem aggódni, hogy most mi lesz, 1 hétig 2 kan és egy tüzelő szuka... Aznap nem is mentünk sétálni, de azért áthoztam, Monty örült neki. Érdekes, hogy ilyenkor mikor nálunk van Monty szerelmes lesz Foszkóba. Állandóan követi, mászik rá, Foszi meg azt hiszi játszani akar vele, teljesen hülyék :D de legalább lefárasztják egymást.
Hétfőn  már muszáj volt elvinni őket sétálni, a két kan jött pórázon, a lányok meg kergetőztek. Ismét lementünk az erdősávig, kicsit fényképeztünk, majd mikor már mindenkinek lógott a nyelve hazajöttünk. Ez ment kb minden második napon, szerencsére a kanoknak még nem tűnt fel, hogy tüzel a gyerek.





Szerdán óriási csoda történt, a szomszéd cica, akit több mint fél éve senki nem látott hazajött :O :O :O Mikor este vittem haza Foszkót nyávogást hallottam, odavilágítottam a lámpával, és nem egy macska szaladt a kerítés mellett? pár másodperc múlva meg már ott nyávogott előttem, mintha semmi se történt volna. És persze pont akkor kell hazajönnie, amikor a gazdik 1000 kilométerre vannak :D Szegény majd leesett a székről, mikor meglátta az SMS-t :D Pusi szépen meg is várta, hogy gazdiék hazajöjjenek, reméljük most már otthon is marad. :)



A hét többi napja gyorsan eltelt, szerencsére végig jó idő volt, nem az az esős trutyi, mint most. Hétvégén hazajöttek szomszédék is, visszatért minden a régi kerékvágásba:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése