2013. november 3., vasárnap

Lynn nagylány lett

Régóta vártam már, leginkább azért, hogy túllegyünk rajta. Lynn egy hete elkezdett tüzelni. Reggel még semmi jele nem volt, aztán pár órára elmentünk, mire hazajöttem vércseppek voltak a kövön. Ment is rögtön a ketrecbe a gyerek, én meg persze elkezdtem aggódni, hogy most mi lesz... Ráadásul erre a hétre enyém volt Foszkó is, két kan meg egy tüzelő szuka a legjobb párosítás. Másnap vettem neki gyerekbugyikat, most abban mászkál idebent, hogy ne vérezzen össze mindent. Azt hittem zavarni fogja, leszedi magáról, de nem, max néha nyalogatja. Montyt és Foszkót egyelőre nem érdekli, úgyhogy még együtt tudtam sétáltatni őket.  Bár ha akarnák se tudnák utolérni LYnnt, amilyen gyorsan rohan :D
Amúgy nagyon rendes volt, szombaton, meg egész múlt héten is túráztunk, és megvárta a vasárnapot, akkorra úgyse volt tervezve semmi. Sőt, a következő túra pont 3 hét múlva lesz, ennél jobban nem is időzíthetett volna :D
 
Lynn nagyon unja már ezt az állandó bezártságot. Nincs hozzászokva, hogy egész nap idebent kell lennie, kicsit hiperaktív lett... Mindenhol ott van, mindenkit követ, mindent meg kell néznie. :D de már csak 2 hét és újra visszatér minden a régi kerékvágásba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése