2014. május 22., csütörtök

100 nap 100 trükk, 2. nap

Sok eszem volt, séta után kezdtem el klikkerezni vele... úgy lihegett, hogy az eredeti tervet megváltoztattam, nem pénzt kellett pakolnia, csak papírgalacsinokat. Először a kukába akartam tetetni vele, de az túl egyszerű lett volna. Aztán megláttam a hengert, tökéletes :D
Most nem formáltunk, egyszerűen csak mutattam meg mondtam neki, hogy rakja bele. A nehézség annyi volt, hogy ha nagyon meglökte a hengert, akkor az felborult. Erre gyorsan rá is jött, hogy óvatosan érjen hozzá. Azt hiszem ez is túl egyszerű volt neki, elsőre belepakolta az összeset, a videón a második próbálkozás látható.
Érdekesség még, hogy nem kapott érte jutifalatot, kíváncsi voltam, hogy így megcsinálja-e. Aztán mikor befejeztük persze jól meg lett pofozva, neki ez szerintem nagyobb jutalom, mintha husit kapott volna :D

2. nap

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése