2014. május 30., péntek

7-8-9. trükk

Kedden Lynn hányt, majd hasmenése is volt, így nem tudtunk trükközni. Tegnap már megtanult egy egyszerűt, újságot kellett behoznia a postaládából. Ez nem volt túl nehéz, sima apport, először szájába adtam az apportot, majd dobáltam kicsit neki, végül betettem a postaládába és mondtam neki, hogy hozza. Szerencsére bármit szívesen a szájába vesz:)

7. trükk

A mai viszont felért kettővel, így be is pótoltuk a keddit. CD lejátszóba kellett beraknia a CD-t, de először még ki is kellett nyitni, majd becsukni. Hát, nem volt olyan egyszerű, mint gondoltam :D
Először kinyitnia kellett. Mindenképpen a mancsával akarta kaparni meg csapkodni, hiába nem kapott rá klikket, nem érdekelte, csak mancsolt... Aztán rágni akarta volna :D Majd végre odanyomta egyszer az orrát, ment is a kaja. Elsőre persze nem esett le neki, hogy csak ennyi a dolga, hogy jól odanyomja az orrát, próbálkozott újra mindennel. De kezdett leesni neki, hogy nem nyalogatni, nem húzogatni kell a száját, csak jó erősen megnyomni. Egyre többször sikerült neki, de még mindig azt hitte, hogy az a feladat, hogy minél hosszabb ideig odanyomja az orrát. De persze amíg fel nem emelte a fejét, nem tudott kinyílni a fedél....
Amikor ez már ment odaadtam a CD-t a szájába. Itt már mutattam neki, hogy hova kéne tennie, de mindenképpen a tetejére akarta. Vagy az elejére, igaz nem is volt túl sok hely az orrának. Kicsit megdöntöttem neki a magnót, akkor már párszor sikerült beleejteni, de még nem volt az igazi. A klikk persze csak ekkor ment, kezdte is érteni, hogy oda kéne belerakni, csak nem igazán sikerült neki. Megint nekiállt kaparászni, csapkodni, odatartotta az orrát :D Aztán egyre többször beletalált, és sikerült neki:)
Jött a következő lépés, leraktam a földre a CD-t, először azt is kaparta, de elég könnyen sikerült felvennie. Utána már csak mondogatni kellett neki, hogy rakd bele, vitte is, ha elsőre nem sikerült, addig lökdöste, amíg a helyére nem került. Az utolsó a lejátszó tetejének a becsukása volt, itt már csak mutattam neki mit csináljon, odanyomta az orrát és becsukta. Ezt értette meg legkönnyebben.

8-9. trükk

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése