2014. május 20., kedd

100 nap 100 trükk

Már tegnap is olvastam az ötletről, gondolkodtam is, hogy neki kéne kezdeni, de nem jutottam el odáig. Aztán ma nem bírtam tovább, úgyis régóta nem klikkereztünk már, így legalább meglesz a motiváció :D
Először Lynnel kezdtünk hozzá, lehet később a többiekkel is kipróbálom, bár ők nem igazán szeretnek klikkerezni...

Első trükknek mi is az ajtó becsukását választottuk, Lynn kölyökkorában már tanulta a szekrényajtó csapkodását, de ott elég volt picit hozzáérni és már csapódott is. Ajtót kinyitni is tud, de becsukni még nem :D Úgyhogy neki is álltunk. Kb. 5 percig tartott a játék, Lynn szinte mindennel bepróbálkozott. Harapdálta az ajtót, ki akarta nyitni, aztán feltolatott a falra, már majdnem kézenállt. Aztán nekiállt nyuszizni, közben szégyellte magát, majd a fejé hajtogatta le a lábához... De eszébe se jutott az ajtót csapkodni. Néha véletlenül hozzáért a mancsával, rá is klikkeltem, de nem értette. Aztán egyszer beült nyusziba és két kézzel rácsapott az ajtóra :D be is csukódott :D Nem tudom miért, de sose akart szembeállni az ajtóval, csakis oldalt és úgy nyúlkált felé, így persze csak karmolászta. De végül csak összejött, megértette mit akarok.:)

itt az első videó:
#100days100tricks #1 csukd be az ajtót!

itt meg a lista az összes beküldött videóról:
https://www.youtube.com/playlist?list=PLlSoYxlmGgneo26r6DDaE-SF12aGs8qGh

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése