2014. május 26., hétfő

100 trükk 100 nap, #3-6.

Sűrű volt a hétvégénk, így kicsit lemaradtunk a trükkökkel. De most pótoltunk, 4-et is megtanult ma Lynn.

3. Told a széket
Ebben annyi volt a nehézség, hogy a szék nem csak egy irányba tud gurulni, hanem szinte mindenfelé :D A folyosót választottam helyszínül, jobban gurult ott, mint bent a szőnyegen és szűk volt a hely is, így könnyebben lehetett egy irányba tolni. Lynn először mindenképp fel akart ugrani a székre, de aztán rájött, hogy most nem ez a feladat. Elkezdte tolni, nyomtam is rögtön a szájában a kaját, közben a hátsó lábaival meg próbált felmászni :D Aztán már elég volt csak néhány falat, gyorsan végigtolta azon a pár méteren. Először még mellette álltam, hogy egyenesen haladjon, aztán már ment neki egyedül is.

4. Lábtörlés
Igazán hasznos trükk lesz ez, ha rendesen megtanulja.:) Muszáj volt a lábammal tartani, különben elszállt volna a lábtörlő. Nem igazán értette mit akarok tőle, megint előadta az összes trükköt, falramászástól kezdve a nyuszizásig. Aztán beraktam egy szem kaját a lábtörlő alá, rögtön elkezdte kaparni. Ment is a klikk meg a kaja. Úgy látszik jobbkezes, mert szinte mindig csak azzal kapart :D De azért néha megpróbálta a másikkal is. A végén már csak több kaparás után ment a kaja, nézett is, hogy mikor kapja már:)

5. Bukfenc
A hempergés már régóta megy, de  csak az egyik irányba. Gondoltam most megtanulja a másik irányba, és az lesz a bukfenc. Kajával mutattam neki a mozdulatot, először sehogy se akart abba az irányba gurulni. Aztán végre átfordult, eldőlt, majd a hasát mutogatta :D Mikor már ment a mozdulat, elővettem a frizbit, az sokkal jobban érdekli, mint a kaja, sokkal jobban pörög rá:) Még keveri, hogy melyik a hempereg és melyik a bukfenc, de a tempó már megvan:)

6. Könyv egyensúlyozása
Már nem tudtam mit kitalálni, először aprópénzt akartam vele pakoltatni, de annyira lihegett, hogy attól féltem lenyeli. Úgyhogy megpróbálkoztam ezzel, olyan egyszerűnek tűnt. Rátettem a fejére a könyvet, folyamatosan mondogattam, hogy maradmaradmarad, nehezen bírta ki, hogy ne mozduljon meg:) És persze egyfolytában lihegett. De ezt csinálta meg a leggyorsabban.

És persze a videó se maradjon le:
#3-6. nap

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése