2014. május 16., péntek

Frizbi és séta

Lynnnel sose bicikliztem még. Főleg nem pórázon, ami még egy sima sétánál is gondot okoz, nemhogy egy biciklin, amit simán felránthat :D
Valamelyik nap biciklivel jöttem haza és feltűnt, hogy a közeli játszótéren le van nyírva a fű. Rögtön eszembe jutott, hogy akkor végre tudnánk valahol frizbizni. Este a szokásos séta után fogtam is a biciklit, a frizbiket meg persze Lynnt és elindultunk. Úgy húzott, hogy nem is kellett tekernem... Hamar odaértünk, el is kezdtem dobálni. Pont jó a pálya mérete is, kocsik nem járnak arra, tökéletes hely. Remélem nem fognak elzavarni minket onnan... Egyszer elsétált mellettünk egy skót juhász meg a gazdik, Lynn rájuk se nézett, pedig a kutya nagyon oda akart jönni hozzá, nyüszögött is:) A biciklisek is jöttek-mentek, mindenki csak nézte mit csinálunk ott. Kb 10 perc után befejeztük, én kipróbáltam a hintát, Lynn meg csak lihegett a fűben.
Hazafelé gondoltam kipróbálom póráz nélkül jön-e mellettem, ráadásul a frizbit is hozta a szájában, nem akarta letenni. Még szebben sétált így, mint pórázon :O párszor elejtette a frizbit, de mindig visszaküldtem érte. Egyszer jötte szembe egy kutyát futtató biciklis, akkor megálltunk és lefektettem, működött. :) Szóval azt hiszem egész jól működik ugató kutyák, sétáló emberek között is póráz nélkül, még bicikli mellett is, pedig nagyon ritkán szoktunk utcán sétálni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése